NOC (Network Operation Center)
Telekomünikasyon Alanında Tüm Mobil (GSM) ve Sabit (Fiber) Sistemlerinin;
♦ Ses ve Data İletişimini Sağlayan Sistemlerin Kesintisiz Hizmet Verebilmesi Amacı İle, 7x24 NOC Merkezimiz Tarafından Saha Girişleri, Yazılımsal ve Donanımsal Ekipman Arızaları, İklimlendirme Sistemi Arızaları, Enerji Kesintileri ve Benzeri Parametlerin İzlenmesi,
♦ Oluşacak Sorunlar İçin Arıza Giderme Faaliyetlerini Yönetme, Yönlendirme ve Takip,
♦ Sorumluluk Alanında Gerçekleşen Problemlerde İlgili Müşterilerin Bilgilendirilmesinin Sağlanması,
♦ Sorumluluk Alanında Gerçekleşen Yeni Kurulum, Revizyon ve Operasyonel Faaliyetlerin Servislere Etkisinin Takip Edilerek Analizinin Yapılması,
♦ Gelişen Mobil ve Sabit Transport &Access Teknolojilerinin Takibi