NTM, Müşteri Memnuniyetini ön planda tutarak, müşterilerimizin beklentilerini ve gereksinimlerini karşılama hatta beklentilerinin üzerine çıkma konusunda rehberlik eden, kurumsallık adına ilk adımların atılmasını sağlayan uluslararası standartları, akrediteli kuruluşlar ile belgelendirme süreçlerini sürdürebilir bir modelle sağlamaktadır.
NTM Yönetim Sistemlerinde sahip olduğumuz belgeler;
♦ ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemleri,
♦ ISO 14001:2015 Çevre Yönetim Sistemleri,
♦ ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Sistemleri,
♦ ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri,
♦ ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemleri,
♦ ISO 22301:2012 İş Sürekliliği Yönetim Sistemleri,
♦ TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi